مهر 25, 1398

1500نفر در ورامین به کشت گل و گیاه مشغول می شوند

مدیر جهاد کشاورزی ورامین و رئیس دادگستری بخش جوادآباد از مجتمع گلخانه ای حصارگلی بازدید کردند. در این بازدید،…
مهر 25, 1398 1

جزئیات فرونشست زمین در مسجد تاریخی ورامین

فرماندار شهرستان ورامین درباره فرونشست زمین در…
مهر 25, 1398 1

آغاز عملیات واکاری چمن و کاشت گل‏های فصلی در قرچک

شهردار قرچک گفت: عملیات واکاری و کاشت گل‏های فصلی…
مهر 25, 1398 1

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

فرماندار قرچک گفت: پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن…

متن خبر

کدخبر:4969
منتشر شده در یکشنبه, 07 مهر 1398 20:14
بازدید: 33

مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور:

پیشرفت پروژه راه آهن به ۸۰ درصد رسیده است

+ 0
+ 0
امتیاز کاربران
 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بزارید

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور گفت: پیشرفت این پروژه به ۸۰ درصد رسیده و مسئولان باید به شرکت راه آهن کمک کنند تا هر چه سریعتر خط چهارم اجرایی شود.
جلسه بررسی مشکلات اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران- ورامین که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد.

به گزارش ورامین پرس؛ سید حسین مرتضوی مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور در این جلسه گفت: کار اجرای کار آسانی نیست و اگر اعتبار لازم انجام شود کار پیش می رود.

وی گفت: اعتبار پروژه نقدی نیست و این یک اوراق است و این نقدینگی نیست اما از هیچی بهتر است.
مرتضوی بیان کرد : در این پروژه ده مورد مشکل وجود دارد که برای رفع آن راه حل وجوددارد و با انجام موردی آن مشکلات رفع می شود.
وی تصربح کرد: مشکلات فنی را بنویسم و مطرح شود تا برای مناقصه آماده شویم و به قولی های که می دهیم انجام شود.

مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور  با اشاره به علت لغو قرارداد پیمانکار اجرای این پروژه اظهار داشت: اگر قراردادی با پیمانکار وجود داشت، میتوان در کمترین زمان پروژه های نیمه تمام را به اتمام رساند ولی با توجه به لزوم اجرای مجدد روند مناقصات شامل ارائه شرح خدمات، کار با تأخیر مواجه میشود.
وی گفت: اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران- قرچک- ورامین- پیشوا، ده مشکل اساسی دارد که پیشنهاد میشود سه مشکل در این جلسه بررسی و برای رفع آن تصمیم گیری شود.
مرتضوی افزود: این پروژه به طول یکصد کیلومتر تا گرمسار پیش میرود که اجرای هر کیلومتر روسازی آن ۳ میلیارد تومان و نصب سوزن در هر ایستگاه، یک میلیارد هزینه نیاز دارد.
وی تصریح کرد: پیشرفت این پروژه به ۸۰ درصد رسیده و مسئولان باید به شرکت راه آهن کمک کنند تا هر چه سریعتر خط چهارم اجرایی شود.
مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور به مسئولان قرچک اطمینان داد که قرار نیست خط چهارم اجرا و کار رها شود بلکه با همفکری و تعامل آنان، دو پروژه روگذرمحمدآباد و زیر گذر داود آباد نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/س

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

آخرین / پربازدید


اخبار داخلی


مناطق


پیوند ها

ندای وارنا
سایت خبری جنوبشرق استان تهران
خبرگزاری برنا
برنا استان تهران
وارنا نیوز
پایگاه خبری وارنا نیوز
فرمانداری ورامین
سایت فرمانداری ورامین
ندای وارنا
سات خبری استان تهران